Työeläkekuntoutuksen ABC -verkkokurssi 2023

Valitettavasti tämän koulutuksen ilmoittautumisaika on päättynyt.
Työeläkekuntoutuksen ABC -verkkokurssi 2023
Aika: 29.12.2023 klo 08:00
29.12.2023 klo 15:00
Vaativuustaso
Lisätietoja vaativuustasoista

Koulutuksen kuvaus

Työeläkekuntoutuksen ABC -verkkokurssi on itseopiskeluaineisto, joka vastaa kysymyksiin:

Mitä on ammatillinen kuntoutus?
Kenelle työeläkekuntoutus on tarkoitettu?
Miten työeläkekuntoutusta tehdään?

Verkko-opinnot ovat joustava tapa opiskella, kehittää osaamista sekä varmistaa eläkeosaaminen. Verkon välityksellä toteutetulla kurssilla, opiskelet verkon oppimateriaalin ääressä itsenäisesti. Verkko-oppimisen tukena ETK:n koulutuksissa on Tutka niminen Moodle-oppimisympäristö. Tarvitset tietokoneen ja internetyhteyden.

Koulutuksen tiedot
Tavoitteet

Verkkokurssin tavoitteena on tutustua työeläkekuntoutukseen ja oppia perusteet työeläkekuntoutuksesta.

Sisältö

Verkkokurssi sisältää itseopiskeluaineistoa työeläkejärjestelmän ammatillisesta kuntoutuksesta. Kokonaisuudessa on useita osioita, jotka sisältävät johdannon ammatillisen kuntoutuksen maailmaan ja tietoa työeläkekuntoutuksen perusteista, huomioiden sekä kuntoutujan että eläkelaitoksen näkökulman.

Ilmoittautumisen jälkeen saat 3 työpäivän sisällä tunnukset verkkoon. Tunnukset ovat käytössäsi 2 viikkoa.

Toteutustavat

Verkkokurssi sisältää luettavaa aineistoa ja runsaasti tehtäviä.

Koulutuksen hinta
Koulutuksen hinta 85,00
Osallistumismaksu Maksu sisältää verkkokurssin käytön kahdeksi viikoksi.
Koulutuksen kesto
Kesto (Päivinä) 0.4
Koulutuksen lisätiedot
Kohderyhmä Verkkokurssi on suunniteltu ensiaskeleeksi työeläkekuntoutukseen perehtyville tai perusteiden kertausta tarvitseville henkilöille.
Koulutustila Verkkokoulutus, Tutka
Koulutuksen järjestäjä Eläketurvakeskus